Konyayı Türkiye Voleybol Federasyonu 2. Liginde temsil eden Konya Büyükşehir Belediyespor Voleybol Takımı, sezonun ilk maçında Konya Büyükşehir Belediyesi Spor ve Kongre merkezinde Ürgüpspor ile karşılaştı.
Büyükşehir Belediyespor, maçı 23-25, 25-17, 25-19 ve 25-17lik setlerle 3-1 kazanarak sezona 3 puan ile başladı.
Konya Büyükşehir Belediyespor Erkek Voleybol Takımı sezon ikinci maçında 27 Ekim saat 14.30da Kayseride Develi Belediyespor ile karşılaşacak.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.