Balkan Wushu Federasyonu tarafından organize eden 2. Balkan Şampiyonası Bosna Hersekin Tuzla şehrinde yapıldı.
Türkiye ile birlikte 7 ülkeden 300 sporcunun katıldığı şampiyonada +75 kiloda Milli Takımı temsilen yarışan Konya Büyükşehir Belediyesporlu Rahim Özbek, yarı final ve final mücadelelerinde Hırvat rakiplerini yenerek altın madalyaya uzandı.
Madalya töreninde ay-yıldızlı bayrağı açarak objektiflere poz veren başarılı sporcu, ülkemize altın madalya kazandırmaktan büyük mutluluk duyduğunu dile getirdi.
Rahim Özbek ile görüşerek tebrik eden Konya Büyükşehir Belediyespor Kulübü Başkanı Cevdet İşbitirici de, sporcuları ile gurur duyduklarını belirterek, başarılarının devamını diledi.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.