Konya Büyükşehir Belediyesi Öğrencilerde Çevre Bilincinin Geliştirilmesi programları kapsamında ilköğretim okullarında eğitim çalışmalarını sürdürüyor.
Özel Diltaş Eğitim Kurumlarında düzenlenen programda, öğrencilere atık ve geri dönüşüm konusu anlatıldı. Daha Temiz Bir Çevre ve Başka Dünya Yok adlı iki çizgi filmin izlenmesiyle başlayan programda Konya Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanı Ali Özer, öğrencilere geri dönüşebilen atıkların ayrı toplanması, çevreye çöp atılmaması, hava kirliliği, küresel ısınma, ormanların korunması, ağaç dikmenin önemi, suların kirletilmemesi ve suyun tasarruflu kullanılması konularında bilgi verdi.
Öğrencilerde Çevre Bilincinin Geliştirilmesi programları eğitim öğretim sezonu boyunca çeşitli ilköğretim okullarında devam edecek.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.