S.Ü. Rektörü Abdurrahman Kutlu, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Özkafa'yı makamında ziyaret etti. Kutlu, görev süresinin dolduğunu belirterek, iki dönem boyunca kendisine destek olan herkese müteşekkir olduğunu ifade etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Mustafa Özkafa, ise Selçuk Üniversitesi'nin Sayın Kutlu ile önemli gelişmeler kaydettiğini, on yılda Üniversitenin büyüyerek fakülte sayısını artırdığını ifade etti. Özkafa, kendisine veda ziyaretine gelen Kutlu'ya belediye yayınlarını takdim ederken yeni hayatında başarılar diledi.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.