Türkiye Sigorta Basketbol Ligi'nde mücadele eden Konya Büyükşehir Belediyespor, 33. haftasında Pizzabulls Co Basket’i ağırladı. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, sahadan 96-84 galip ayrılarak, play-off yolunda önemli bir galibiyet elde eden sarı siyahlı ekibi tebrik etti.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Türkiye Sigorta Basketbol Ligi'nde mücadele eden Konya Büyükşehir Belediyespor’u, 33. Haftasındaki karşılaşmasında yalnız bırakmadı.
Selçuklu Belediyesi Spor Salonu’nda Pizzabulls Co Basket’i ağırlayan sarı siyahlı ekibi galibiyeti için tebrik eden Başkan Altay, “Türkiye Sigorta Basketbol Ligi’nin 33. haftasında Konya Büyükşehir Belediyesporumuz, sahadan 96-84 galip ayrıldı. Takımımız play-off yolunda önemli bir galibiyet elde etti. Gençlerimizi gönülden kutluyorum” ifadelerini kullandı.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.