Konya Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi üyeleri, Gazzede yaşanan zulme dikkat çekmek ve Filistine destek olmak amacıyla Ümmet İftarı programı gerçekleştirdi.
Bu yıl dördüncüsü Tarihi Şehir Meydanında düzenlenen programda iftarlarını su, hurma ve simitle açan yüzlerce genç, bir günlük iftar bedellerini Gazzeye bağışladı.
Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi Başkanı Muhammed Emin Şahin, mazlumların yanında olduklarını, zalimlerin de karşısında olduklarını göstermek için program yaptıklarını belirterek, Her yıl zulüm gören ülkelerdeki Müslüman kardeşlerimiz için yardım topluyoruz. Bu yıl da İsrail zulmü altındaki Gazzeli kardeşlerimizin yanında olduğumuzu haykırıyor, bir günlük iftar bedellerini Gazzeye gönderiyoruz dedi.
Mazlum devletlerin bayraklarının altında gerçekleşen programa AK Parti İl Gençlik Kolları Başkanı Ahmet İzi ile çeşitli sivil toplum kuruluşlarından gençler de katıldı.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.