15 Temmuz Yaz Spor Festivali İller Arası Judo Turnuvası Kiliste gerçekleştirildi.
19 İlden 350 sporcunun katıldığı organizasyonda ilimizi ve kulübümüzü başarıyla temsil eden judoculardan; Kevser Osman, Alişan Yıldız, Ömer Faruk Turgutlu, Osman Düzgün, Sinem Oruç, Zeynep Betül Ayyıldız rakiplerini yenerek altın madalyanın sahibi olurken, Ahmet Emir Solak ve Mustafa Enes Cirik gümüş madalya, Elif Nur Yalçın, Ayşe Açar ve Vahit Yusuf Avan ise bronz madalya kazandılar.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, başarılı sporcuları ve antrenörlerini tebrik ederek, başarılılarının devamını diledi.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.