Bu yıl 20ncisi gerçekleşen Seyfi Alanya Atmalar Kış Şampiyonası Mersinde düzenlendi. Türkiyenin farklı şehirlerinden birçok sporcunun katıldığı yarışmada şehrimizi temsil eden Konya Büyükşehir Belediyesporlu Necati Uslu, disk atmada rakipleriyle kıyasıya mücadele ederek bronz madalya kazandı.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, yarışmada bronz madalya kazanan Necati Usluyu ve antrenörlerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.