Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, teravih namazı sonrası Sultan Selim Camiinde Konyalılarla bir araya geldi.
Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca ile birlikte teravih sonrası Konyalılarla selamlaşan Başkan Altay, vatandaşların Ramazan ayını tebrik etti. Başkan Altay, Tüm İslam âlemi için sevinç ve mutluluk kaynağı olan Ramazan ayına bu sene buruk girdik. 6 Şubattaki depremlerde binlerce canımızı kaybettiğimiz için millet olarak üzgünüz. Depremin yaralarını hep birlikte saracak ve Ramazan vesilesiyle kardeşlik ve dayanışma ruhumuzu yeniden dirilteceğiz inşallah. Bu mübarek ayın şehrimize, ülkemize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini diliyorum dedi.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.