Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, itfaiye personeli ile bir araya gelerek, görev başında olan itfaiyecilere kolaylar diledi.
Ramazan ayının son sahurunda Büyükşehir Belediyesinin Sancak, Aydınlık, Meram ve Karatay İtfaiye Teşkilatlarını ziyaret eden Başkan Altay, şehrin güvenliği için 24 saat görev başında olan itfaiyecilere teşekkür etti.
Başkan Altay, Konya İtfaiyesinin hem organizasyon hem personel kalitesiyle her türlü olumsuzluğa hazır olduğunu belirterek, Büyükşehir İtfaiyemiz şehir genelindeki 104 istasyonda nöbetini sürdürüyor. Ramazan ayının son sahurunda itfaiye çalışanlarımızı ziyaret ederek hem kolaylıklar diledik hem de bayramlarını tebrik ettik. Rabbim milletimizin güvenliği için gece gündüz nöbet tutan kahraman Mehmetçiğimizi, polisimizi, güvenlik güçlerimizi, itfaiyecilerimizi ve görevi başındaki tüm çalışanları her türlü beladan, kazadan uzak tutsun. dedi.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.