Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından eski stadyum alanında yapımı sürdürülen Millet Bahçesi inşaatında incelemelerde bulundu.
Millet Bahçesi inşaat çalışmalarının planladığı şekilde devam ettiğini ifade eden Başkan Altay, tamamlandığında Konya olarak Türkiyenin en güzel millet bahçelerinden birine sahip olacaklarını ifade etti. Şehrin merkezinde 108 bin metrekarelik alanda çok farklı bir yaşam ve spor alanı ortaya çıkacağını vurgulayan Başkan Altay, Bu güzel projeyi bizlere armağan eden başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere Çevre ve Şehircilik Bakanımıza bir kez daha şükranlarımı sunuyorum. dedi.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.