Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Türk-Amerikan Dış İşleri Bakanlıklarının Uluslararası Ziyaretçi Liderlik Programına katılmak üzere Amerika Birleşik Devletlerine (ABD) gidiyor.
Gelecek hafta ABDde gerçekleştirilecek Uluslararası Ziyaretçi Liderlik Programına Kayseri ile birlikte Türkiyeden davet edilen iki Büyükşehir Belediye Başkanından biri olan Başkan Akyürek, ABDde gerçekleştireceği temasların ardından bir sonraki hafta yurda dönecek.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.