Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Regaip Kandili nedeniyle Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, AK Parti Konya Milletvekilleri Orhan Erdem, Özkan Öksüz ve Ali Öztürk ile birlikte Mevlana Müzesini ziyaret etti.
Bakan Davutoğlu ve milletvekilleri ile birlikte vatandaşlarla sohbet eden Başkan Akyürek, mübarek Regaip Kandilinin Konya için hayırlı olmasını diledi. Üç aylarla birlikte Konyada bir başka huzur iklimi yaşandığını kaydeden Başkan Akyürek, Mübarek gecelerde Konya bir başka oluyor, bir başka coşku yaşıyor. Regaip Kandilinde de bu coşkuyu Mevlana Türbesinde görüyoruz. Mübarek gecelerin milletimizin birliğine, beraberliğine; sevginin, saygının artmasına vesile olmasını diliyorum dedi.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.