Konya Büyükşehir Belediyesinin Çanakkale Zaferinin 97. yılı nedeniyle Çanakkaleye gönderdiği Gençlik Meclisi üyesi 140 genç, tarihi yeniden yaşadı.
Konya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Abdülmelik Ötegen tarafından Çanakkaleye uğurlanan gençler, 2 gün boyunca Gençlik Meclisi Strateji Geliştirme Kampında yaklaşık 15 saat yeni gençlik projeleri üzerine atölye çalışması yaptılar.
18 Mart Şehitler Gününde Gelibolu Yarımadasına geçen Konya Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi üyeleri, burada savaşın yaşandığı siperleri ve şehitlikleri ziyaret ettiler. Rehberler eşliğinde gerçekleşen ziyaretlerde duygusal anlar yaşan gençler, ziyaretlerin ardından Konyaya döndüler.
Basın Kuruluşları için;
Sizi diğer kullanıcılardan ayırt etmek için bu web sitesinde çerezler kullanmaktayız. Bu veriler, kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için kullanılmaktadır.
Bu web sitesini kullanmaya devam ederek çerez kullanımımıza izin vermiş olursunuz. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamıza bakınız.