engelli sayfamiza geçmek için tiklayiniz
     
  • Kültür ve Tarih Şehri
  • Bilim ve Kongre Şehri
  • Eğitim ve Spor Şehri
  • Kalkınmada Öncü Şehir
  • Huzur Şehri
  • Çevre Dostu Şehir
  • Tarım ve Sanayi Şehri
  • Ulaşımda Model Şehir
İsim:
E-Posta:

“Kapımız Her Zaman Açık”  
            Konya Büyükşehir Belediye Başkan Tahir Akyürek, halkla iletişimi sağlamak, sorunlara anında müdahale etmek amacıyla kurulan Alo 153 Açık Kapı Hattı ile vatandaşlara kapılarının her zaman açık olduğunu söyledi.
06.01.2016 11:45 
        Konya Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaşlarla birebir iletişim kurmak ve sorunlara anında müdahalede bulunmak amacıyla kurduğu Açık Kapı, sorunları anında çözüme kavuşturuyor.

Belediye ile halk arasında köprü vazifesi gören Açık Kapı hizmetinin, kurulduğu ilk günden bu yana vatandaşların sorunlarına kısa sürede çözüm bulduğunu ve bilgilendirme faaliyetini başarıyla sürdürdüğünü dile getiren Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, böylece halkın belediyecilik hizmetlerine de katkı sağladığını kaydetti.

Açık Kapı birimini 2004 yılında göreve geldiklerinde kurduklarını, birimin Alo 153 hattı ile 24 saat kesintisiz hizmet verdiğini anlatan Başkan Akyürek, Açık Kapı’ya 2015 yılında toplam 18 bin 548 başvuru yapıldığını, bu başvuruları ilgili birimlerin incelemesinden sonra gelen cevapların başvuru sahiplerine iletildiğini ifade etti.

AÇIK KAPI’YA ALO 153 İLE ULAŞIN

Alo 153 telefon hattı, e-mail, faks, internet üzerinden ve şahsen ulaşılan Konya Büyükşehir Belediyesi Açık Kapı birimi, vatandaşlardan gelen her türlü bilgiyi kayıt altına alıp başvuruları ilgili birimlere göndererek takibini yapıyor. Birimlerce cevaplandırılarak ya da diğer belediye veya kurumlara havale edilerek gelen cevaplar, başvuru sahiplerine iletiliyor.

Yeni Büyükşehir Yasası ile birlikte Konya’nın 31 ilçesine de hitap etmeye başlayan Açık Kapı’ya talep ve şikayetlerin yanı sıra yapılan yatırımlar için teşekkür mesajları da geliyor.

BİLGİ EDİNMEDE 1009 BAŞVURU

Bilgi Edinme Kanunu kapsamında Büyükşehir Belediyesi web sayfasında bulunan “Bilgi Edinme Bölümüne” ise 2015 yılı içerisinde toplam 1009 adet başvuru alındı. Bu başvurular konularına göre ayırıma tabi tutularak, ilgili birimlere gönderildi ve bu birimlerin yaptığı inceleme sonucunda başvuru sahipleri bilgilendirildi.

Diğer Haberler
1 “İftar Sofralarında Kardeşliğimizi Tüm Dünyaya İlan Ediyoruz”
2 Restorasyonu Tamamlanan Tarihi Arasta Bedesteni Açıldı
3 Başkan Altay Çeltik, Yunak ve Tuzlukçu’da Vatandaşla Buluştu
4 Bozkır Çarşamba Çayı Rekreasyon Projesi’nin Temeli Atıldı
5 Başkan Altay: Bozkır Cumhur İttifakı’na En Yüksek Desteği Verecektir
6 “Konya’daki Birlik ve Beraberlikle İftihar Ediyoruz”
7 “Türkiye Belediyeciliğinde Konya Bir Ekoldür”
8 Başkan Altay’dan Cumhurbaşkanı Erdoğan’a Teşekkür
9 Konya’ya 134 Milyonluk 11 Tesis
10 Türkiye’nin Geleceği Kaynakları ve Teknolojidir
11Konya´dan Filistin´e Destek
12Başkan Altay: Birlik Beraberliğimiz ile Konya Kazanacak
13Başkan Altay: Konya Dünyaya Örnek Bir Ramazan Geçiriyor
14Konya’da Bir Ramazan Güzelliği: Mahalle İftarları
15Konya İtfaiyesi Yeni Araçlarla Güçleniyor
16Bosna Hersek ve Kosova Mahallelerinde İftar Coşkusuna Ortak Olduk
17Başkan Altay: “Milletimiz Gençlerimizle Güç Kazanacaktır”
18Başkan Altay: Camilerimiz Çocuklarımızla Daha Güzel
19Başkan Altay Yapımı Devam Eden Köprülü Kavşakları İnceledi
20Konya, Ramazan’ın En Güzel Yaşandığı Şehirlerdendir
www.konya.bel.tr geçen hafta günlük ortalama 126.125 kez ziyaret edilmiştir.
Mobil Konya Uygulamamız geçen hafta günlük ortalama 275.112 kez ziyaret edilmiştir.
Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı © Tüm Hakları Saklıdır