engelli sayfamiza geçmek için tiklayiniz
     
  • Kültür ve Tarih Şehri
  • Bilim ve Kongre Şehri
  • Eğitim ve Spor Şehri
  • Kalkınmada Öncü Şehir
  • Huzur Şehri
  • Çevre Dostu Şehir
  • Tarım ve Sanayi Şehri
  • Ulaşımda Model Şehir
İsim:
E-Posta:

“Kapımız Her Zaman Açık”  
            Konya Büyükşehir Belediye Başkan Tahir Akyürek, halkla iletişimi sağlamak, sorunlara anında müdahale etmek amacıyla kurulan Alo 153 Açık Kapı Hattı ile vatandaşlara kapılarının her zaman açık olduğunu söyledi.
06.01.2016 11:45 
        Konya Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaşlarla birebir iletişim kurmak ve sorunlara anında müdahalede bulunmak amacıyla kurduğu Açık Kapı, sorunları anında çözüme kavuşturuyor.

Belediye ile halk arasında köprü vazifesi gören Açık Kapı hizmetinin, kurulduğu ilk günden bu yana vatandaşların sorunlarına kısa sürede çözüm bulduğunu ve bilgilendirme faaliyetini başarıyla sürdürdüğünü dile getiren Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, böylece halkın belediyecilik hizmetlerine de katkı sağladığını kaydetti.

Açık Kapı birimini 2004 yılında göreve geldiklerinde kurduklarını, birimin Alo 153 hattı ile 24 saat kesintisiz hizmet verdiğini anlatan Başkan Akyürek, Açık Kapı’ya 2015 yılında toplam 18 bin 548 başvuru yapıldığını, bu başvuruları ilgili birimlerin incelemesinden sonra gelen cevapların başvuru sahiplerine iletildiğini ifade etti.

AÇIK KAPI’YA ALO 153 İLE ULAŞIN

Alo 153 telefon hattı, e-mail, faks, internet üzerinden ve şahsen ulaşılan Konya Büyükşehir Belediyesi Açık Kapı birimi, vatandaşlardan gelen her türlü bilgiyi kayıt altına alıp başvuruları ilgili birimlere göndererek takibini yapıyor. Birimlerce cevaplandırılarak ya da diğer belediye veya kurumlara havale edilerek gelen cevaplar, başvuru sahiplerine iletiliyor.

Yeni Büyükşehir Yasası ile birlikte Konya’nın 31 ilçesine de hitap etmeye başlayan Açık Kapı’ya talep ve şikayetlerin yanı sıra yapılan yatırımlar için teşekkür mesajları da geliyor.

BİLGİ EDİNMEDE 1009 BAŞVURU

Bilgi Edinme Kanunu kapsamında Büyükşehir Belediyesi web sayfasında bulunan “Bilgi Edinme Bölümüne” ise 2015 yılı içerisinde toplam 1009 adet başvuru alındı. Bu başvurular konularına göre ayırıma tabi tutularak, ilgili birimlere gönderildi ve bu birimlerin yaptığı inceleme sonucunda başvuru sahipleri bilgilendirildi.

Diğer Haberler
1 Başkan Altay: Yönetim Anlayışımızda Muhtarlarımızın Yeri Ayrı
2 Başkan Altay: Milletimizden Güç Alıyoruz
3 Sayıştay Başkanı Baş’tan Başkan Altay’a Ziyaret
4 İşyurtları Kurumu’nun Ürün ve El Sanatları Fuarı Konya’da Açıldı
5 Başkan Altay, Şehir İstişarelerinde AK Parti Kadın Kolları İle Buluştu
6 Başkan Altay Şehir İstişarelerinde Basın Mensuplarıyla Buluştu
7 Başkan Altay: Gençliği İmar Etmek Önceliğimiz Olmalı
8 Başkan Altay Karapınar ve Emirgazi Halkıyla Buluştu
9 Başkan Altay: İlçelerimizin Çehresini Değiştirecek Yatırımlar Yapıyoruz
10 Millet Bahçesi Çalışmalarında Yüzde 100 Geri Dönüşüm
11Büyükşehir’den Amatör Spor Kulüplerine Malzeme Desteği
12TEKNOFEST’te Derece Alan Konya Teknik Üniversitesi Öğrencilerine Ödül
13Başkan Altay Cuma Buluşması Geleneğini Sürdürüyor
14Başkan Altay: Konya Ruhunda Değişim Olan ve Değiştiren Bir Şehir
15Başkan Altay Şehir İstişarelerinde Vatandaşlarla Buluştu
16Aziziye Caddesi’nde Kalite Yükseliyor
17Konya Büyükşehir’den Enflasyonla Topyekûn Mücadeleye İndirimli Destek
18Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu’nun Konya Etabı Tamamlandı
19Başkan Altay, Konyaspor-Beşiktaş Maçında Özel Eğitim Öğrencileriyle Buluştu
20Bilim Festivali 100 Binden Fazla Bilim Meraklısını Ağırladı
www.konya.bel.tr geçen hafta günlük ortalama 129.121 kez ziyaret edilmiştir.
Mobil Konya Uygulamamız geçen hafta günlük ortalama 265.112 kez ziyaret edilmiştir.
Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı © Tüm Hakları Saklıdır